Overdose mikone yadet

سردرگمم شک دارم درکم کنن

Overdose mikone yadet

سردرگمم شک دارم درکم کنن

باید بدجنس باشی.........!! تا عاشقت باشن......!! 


باید خیانت کنی.........!! .......... تا دیوونه ات باشن...!! 


باید دروغ بگی...............!!........تا همیشه تو فکرت باشن...!! 


باید هی رنگ عوض کنی......!!..............تا دوسِت داشته باشن...!!

اگه ساده ای ...!! اگه باوفایی...!! اگه یک رنگی...!!......همیشه تنهایی...!

نظرات 2 + ارسال نظر
ALi 3 - دی‌ماه - 1391 ساعت 12:04 ق.ظ http://shahrake-gham.ir/

تـــو کــه نبـــودی

"یـــلدا"

بلنــــدتریــن شـــب ســال نبـــود

اوج دلتنگــــی هایـــم بــــود
--------

با افتخار لینک شدی دوست عزیز

غزل 10 - دی‌ماه - 1391 ساعت 08:29 ب.ظ

سلام دوست عزیز..نمیدونم چی بگم...چطوری بیان کنم احساساتی رو ک هنگام خوندن نوشته های تو وبت داشتم....ب نظیر بود...فوق العاده بود....بازم بهت سر میزنم عزیزم...خیلی خیلی خیلییییی نوشته هاتو دوست دارم...حال وبلاگت متناسب با حال خودم بود.......

مرسی عزیزم
یه ادرس از خودت بذار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد