Overdose mikone yadet

سردرگمم شک دارم درکم کنن

Overdose mikone yadet

سردرگمم شک دارم درکم کنن


حالـــــــا حرفـــــــهایمان بمـــــــاند برای بعد !

دلخوری هـــــــامـــــــان ,

دلـــــــتنگی هـــــــامـــــــان ,

و تمـــــــام اشکـــــــهای مـن ...

با او چـــــــگونـــــــه میگـــــــذرد

کــــــه با مـن نمی گذشت ...................?


------

---------

-------------

--------------------


✔این روزهـا براے خودم چاے دم مے ڪنـم (!)
✔ گل مے گیـرم
✔ و با خودم سر هر میـز ڪـافه قـرار میگذارم ×
✔ روزهاے آخر با من بودن است (!)
✔ بـاید هـوایم را داشتـه بـاشم /.
✔ تا درسـت سقـوط کنم.
✔ قـرار است از چـشمان خـدا بـیفـتم /
✔ خـدایـے ڪہ هـمیـشه تا به من رسید
✔ خـودش را بـه آن راهـے زد ڪـہ مـرا در آن راه نـمے دادند ×
✔ بـایـد درست سقـوط ڪـنـم
✔ مـیـان نـداری هـایـم (!)
✔ تا هـیـچ ڪـس بـه دارایـے هاے او شڪـ نـڪـنـد/.
√ خـُدایـــآ دلگـیـر نـشو از مـטּ ولـﮯ تـﮧ نـآمـردیـــﮧ دُنـیـآﭞ


سکوتـــــــــــــ ...

و دیگر هیچ نمی گویم ...!

که این بزرگترین اعتراض دل من استــــــــــ

به تو ...

سکوت را دوستـــــــــ دارم

به خاطر ابهت بی پایانشـــــــ ......