Overdose mikone yadet

سردرگمم شک دارم درکم کنن

Overdose mikone yadet

سردرگمم شک دارم درکم کنن

...

از من س ..ک ..س می خواهی

اما آیا دوستم داری ؟

هنوز حتی دوستت دارم بر لبانت جاری نشده از لمس تن من سخن میگویی ؟
به هستیم سوگند

لمس که می شویم سه بخش می شویم در ذهن همه .. فا...ح ...شه .. ..

این منحصر به دخترها نیست؛ فرقی نمی کند زن باشی یا مرد؛ همین که تن دادی و دل ندادی: . . . 

فا ....ح .....شه ای...!


--------------------------------------------------


مردانگیت را لای پاهایت جستجو نکن !
مردانگیت را در جنس نگاهت....
لای انگشتانت....
در نوع بیانت ...
آنجا که صداقت را دفن کردی جستجو کن....
وگرنه همگی به تماشای یابوها مینشستیم که چقدر مردانگی دارند ...!!!!

------------------------------------------------------------------------------------


بعضی وقتا هست که دوس داری یکی کنارت باشه ...

محکم بغلت کنه...

بذاره اشک بریزی راحت بشی...

بعد آروم تو گوشت بگه :

دیوونه من که باهاتم و هیچ وقت تنهات نمیزارم.........


------------------------------------------------------
یه حیوون دست از سرم برنمیداره
.
..
...
....
.....
کلافم...عصبیم
-------------------------------------------------------
عجب عیدیه امسال
نه چیزی نخریدم
نه کاری کردم
میخوام زمان متوقف شه
ومن
توی مرداب زندگی بمیرم

ای خدا دلگیرم ازت...

از همه متنفرم

حالم از همه چیز بهم میخوره

دوست دارم این همه نفرت یه جوری تخلیه شه

بوی تعفن داره خفم میکنه

به اخر خط رسیدم

به کجا پناه ببرم؟؟

دورم پره گرگه

پره لاشخور

چرا کسی کمکم نمیکنه؟

خستم

خیلی

خیلی

خسته



خـــــــــدایـــــــــــا


بسه دیگه

کم اوردم...

همینو میخوای؟

تمومش کن

چرا همیشه امتحانت مال منه رحمتت مال یکی دیگه؟؟

من فراموشت نکرده بودم

ولی حالا وضعم فرقی نکرده

ازت دلخورم

منو به یاد بیار

روی دیوار

روی سایه ایـــــ که به جا مانده از تو

چشــــم می کشم و دهانی که بخندد

به این همه تنهایی و انتـــظار ...

این خانه بعد از تو فقـــــط دیوار استـــــ

و تکه ذغالی که خطــــ می کشد

نیامدنتـــــــــ را ...

-------------------------------------------------


چرا این گونه است؟

نمی دانم چرا این گونه است

وقتی نگاه عاشق کسی به توست


                                                    میبینی


اما دلت بسته به مهر دیگری است


                                                   بی اعتنا


می گذری و عاشقانه به کسی مینگری که دلش

پیش تو نیست

تو رو میبینم و هول میکنم

              همه چیو تحمل میکنم

تو خیالم اخه مال منی

              تو که فقط تو خیال منی

واسه دیدن تو دنیا رو بهم میریزم

                                                         دیگه راهی نمونده

                                                         بیا پیشم عزیزم

اگه عاشقه مثل دل من دل تو

      اگه دوست داری حتی یه ذره منو

                اگه حس منو توام حس میکنی

                    چی میشه یه دفعه بگی مال منی

               نذار تنها بمونم

         بیا اروم جونم

دیگه بی تو نمیتونم

                                            ببین ابریه چشمام

                                               بذار دست توی دستام

                                   قد دنیا تورو میخوام

 اگه حواس تو پیش منه

      اگه چشات بهم زل میزنه

             اگه تو هم بمن فکر میکنی

                   چرا میخوای بری دل بکنی

                                                       اخه چشمای تو

                                                             بخدا دروغ نمیگه

                                                                   منو دوست داری خب

                                                       بگو یه بار دیگه

-----------------------------------------------

شروع یه رابطه ی دیگه

باز هم یه ضربه ی شدید دیگه

باز هم تکرار مکرارت

باز هم بی تو

اما بی غم

فراموش شده ی ذهن من

با تموم خاطرات خوب و بد

  نمیشه ساده ازت دل بکنم

    میدونم سهم من از تو حسرته

      داغ عشق تو میمونه رو تنم

        هنوزم هرجا میرم به یادتم

         مثل نبض زندگی مثل خدا

          هنوزم لحظه به لحظه قلب من

            زیر پات میشکنه اما بی صدا

             حالا که میخوای فراموشت کنم

               حالا که دیگه به من نمیرسی

                 بذار این دروغ رو باور کنم

                  داری میری تو بی کسی

                    من هنوز با خاطرات تو خوشم

                      تو هنوزم تو ذهن من مقدسی

                        اینکه تو هنوز تو رویای منی

                          واسه من قشنگ ترین رسیدنه

                           نمیخوام ساده ازت دل بکنم

                            عشق تو تموم دنیای منه


-------------------------------

خدایا

کسی که قسمت دیگریست سر راهمان قرار نده

تا شب های دلتنگیش برای ما باشد

و روزهای خوشش برای دیگران


------------------------------------------------------------

همیشه خداحافظ به معنای رفتن نیست

میگم خداحافظ 

اما تو باور نکن

جلوی راهمو بگیر...


------------------------------------------------------------------------------------------