Overdose mikone yadet

سردرگمم شک دارم درکم کنن

Overdose mikone yadet

سردرگمم شک دارم درکم کنن

روزگـــارلعنـــــتی!!!
روزگـــارلعنـــــتی!!

هـــر"سازی"زدی رقصــــیدم!!

بــی انـــصاف یــک بارهم تـــو،بــه"ســاز"مـن برقص!!!

ببـــــین دلـــم چــه"شــوری"می زند............



------------------------------------------------------

------------------------------------------------------


مردی ...؟

هر چقدر مغرور...!

هرچقدر صادق...!

هر چقدر ساده...!

هرچقدر جذاب...!

هر چقدر مکار....!

درست...ا

ما گاهی برای فتح یک وجب از جغرافیای زن باید به زانو بیفتی ...





لعنت میفرستم به این جنسِ لعنتی
که شب و روز نگرانم میشوند
نه برای بودنم، برای دختر ماندَنم !!!
لعنت که همیشه پُشتِ پرده های بکارتی پنهانَم که بِکر بودنِ فکرم و نگاهم فراموش میشود...

شِیطانـ نــےستَم


فِرشتـ ـﮧ هَمـ نیستَم


خُـבا هَمــ نیستَـم


فَقَط בَختَـــ ـــرم


اَز نوعــِ سـ ـآده اَش


حَــــوّا گونــ ـﮧ فِکر مـےکُنَم


فَقَط بـ ـﮧ خآطِر یکـ سیبــْ


تـا کُـجا بــایَد تـــاوآن دآد ؟!!


گاهی دلت میخواد همه ی بغضات از تو نگاهت خونده بشه چون جسارت گفتن کلمه هارو نداری


اما یه نگاه گنگ تحویل میگیری و یه جمله مثله:


چیزی شده؟


اونجاست که بغضتو با 1 لیوان سکوت سر میکشی و با لبخند میگی:


نه هیچی!!!


وَقتَـــش رسیـــده استـــــ


گوشَتــــ را بهـ مَـن بدهـ ...


بزرگتـــرین / اعتــــــــراف / عاشقــانه امـــ :


هـــــی لَعنَتـــــــی ...


/ پُـــــــرنــور / تَـرین ستاره ی زندگـــــی امـــ هَستـــــی ...


بُگــــذار دیگـــر ستـــاره ها از / حســـــادَت / بمیرَنــد ...


شَـبــــــ از اینـــ / تاریــــکــــ / تَـــر نمی شَــوَد ...



-+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_



اگر خودکشے گنآه نبود


و مے دآنستمـ زندگے مجددے در کآر نیستـ


تآ بہ حآل خود رآ زیر خآکـ کرده بودمـ


حیفـ کہ از قبر مے ترسمـ ....

من زنم...

و به همان اندازه از هوا سهم میبرم که ریه های تو!

درد اور است که من ازاد نباشم تا تو به گناه نیوفتی

قوس های بدنم بیشتر از افکارم به چشمهایت می ایند

تاسف بار است که باید لباسهایم را به میزان ایمان تو تنظیم کنم.

(سیمین دانشور)

خیالــــــم راحته؛

قول و قرارمان جایش امـــــن

است....

زیـــــــــر پای تـــــــو ...





پایت را در یک کفش کردی

و رفتی!

میشود بگویی

تا کجا لی لی کنان خواهی رفت!!!؟

خـــدایــا حــواسـتــ هـسـتــ؟!

صـدایــ هــقـ هـقــ گــریهــ هـایــمــ..

از همونـــ گـــلــوییـــ مــی آیـــد کــهــ تـــو... از ر گــشــ بـهــ مــنــ نــزدیــکــ تـــریـــ..!



-----
-----------
----------------
-----------------------
----------------
-----------
-----

کافے ست کسے اسمم را صدا بزند

بعد از اسمم ویرگولے بگذارد !

کمے مکث کند و بگوید :  خوبے ؟!

آن وقت هیچے نمے گویم و فقط از گریهـ منفجر مے شوم

امروزه  اگه دختری با عشقش س...ک...س کنه بهش میگن فاحـــشـهـــ...


اما اگه عشق همون دختر بره با یکی دیگه س...ک...ســ کنه بهش میگن آقای تنوع طلب!!!




#######################################



آدم هــ ـا تنهــ ـا کــ ـه نباشنــ ـد، میــ ـرونــ ـد ...

تنهــ ـا کــ ـه میــ ـشونــ ـد ، برمیــ ـگردند...

وقتــ ـی کــ ـه بــ ـرگشتنــ ـد تنهــ ـا لایــ ـق یــ ـک جملــ ـه انــ ـد : "هِررررریــ ـ ــ ـ "

کبودی ِلبهایتـــــــــــــ تقــــصیر خود توستــــــــــ
گفته بودم
بوســـــــه

بوســــــه می آورد

گوش نکردی...



------------------------------------------------------------


چه شب هایی که از درد دوریــــــت تا صبــــــــح بیدار موندم و .....
و تو چه آســــــــون..
همون شب ها تا صبـــــــــــح..
توی آغوش دیگـــــــــــه ای نفس نفس میزدی..
چه پست بودی تــــــــــــو.....

چه ساده بودم مـــــــن........!!!‬


هــمینــ حــوالــیــ کــســـانــیــ هــستــنــ


کــهـ تــا دیـــروز میــگــفتــنــ بــدونــ تو حتیــ نــفســ هــم نــمیتـــونــمــ بــکشــمــ 


و امـــروز در اغـــوشـــ دیــــگریـــ نــفســ نــفســ مــیزنـــنـــد

.

..

...

..

.


فـــــاحــشـــهـ...


را خــــــدا فــــاحـــشـــهــ نـــکــــرد


انــــانـــ کــــه در شــــهـــر نـــانــ تـــقســــیمـــ مـــیـــکـــننــد


او را لـــنگـــ نانـــ گـــذاشـــتنـــد


تــا هـــر وقــتـــ لنگــــ هــــمــ اغـــوشـــیـــ مــانـــدنــد او را بــه نـــانــیــ بـــخــرنــد..

چرا وقتی تمام عاشقانه هامون تو یادمه باید اس ام اس عاشقانه ی هوسناک س.ک.س ی که ماله دختر دیگه ایه واسه من اشتباهی بفرستی؟!!

دلم شکسته

بدجور

هیچ اشکی

هیچ اغوشی

هیچ دوستی

هیچ پناهگاهی

هیچ چیز این دنیای لعنتی

ارومم نمیکنه


.

....

.....

.......

...........

...............

..................

................

............

........

....

.


درد دارد !
وقــتـی می رود ..
و هـمه می گــویـند : دوستـت نــداشـت ...

و تــو نمـی تــوانـی بـه هـمه ثــابـت کــنی
که هــرشـب
بــا عـاشـقانـه هــایـش خـــوابت می کـــرد !!


////////////////////////////////////////////////


دیگه ناراحت نیستم وقتی با کَس دیگری می بینمت!!!
چون تو؛ پَس مانده ی منی ....!

وقتی...!!!

.

تمام

بدنم...!!!

.

درد

میکند...!!!

.

از دلتنگی...!!!

.

کجاست...؟؟؟

.

مخدر

نگاهت...!!!


-----------------------------------------

دلـــــــم تــــــنــــــگ شـــــــــده
برای عکس هایی که پاره کردم و سوزانـدمشان...
برای دفتر خاطراتم که مدتهاست دیگر چیزی در آن نمی نویسم...
حـتـی برای آدمهای حسودی که دورو برم می چرخیدند و خـیـلـی دیـــرشناختمشان...!
برای بـی خـیـالــی و آرامشی که مدتهاست که دیگر ندارمش...
خنده هایی که دارم فراموششان می کنم...
و برای خودم که حالا دیگـر خیلی عوض شده ام!

دیشب با دوستم رفته بودم رستوان.... 

روبروی تخت ما یه دختر و پسر نشسته بودن که پسره رو به تخت ما بود

، معلوم بود با هم دوست هستند،

اتفاقی چشمم به چشمه پسره افتاد....

قشنگ معلوم بود دختره عاشقه پسرست،

پسره شروع کرد به دید زدن من ،

سرمو انداختم پایین....

دفعه بعدی تحریک شدم با نگاه بازی کردیم.

یه کاغذ برداشتمو به پسره علامت دادم

با نگاهش قبول کرد،

بلند شدن ،

دختره جلو رفت پسره به تخت ما رسید

دستشو دراز کرد کاغذ رو گرفت،

براش نوشته بودم .....

 خــــیـــــلـــــی پــــــستـــــــی...


-----------------------------------------------------------------------


 اعتماد  و  انسانیت ببین کتابا سرگردون شدن...

باور نمیکنم

باز هم خیانت...

تو دیگه چرا؟؟؟

تو که جای خواهر رو برام پر کردی

تویی که بهت اعتماد داشتم تو دیگه چرا؟؟؟

ای خدا حسادت تا کجا؟؟؟


+++++++++++++++++++++++++++++++++


پس مونده ی من مال تو


+++++++++++++++++++++++++++++++++


استفراغ کرده بودم اون دوستی و خاطراتشو    مال خودت     بخور       نوش جونت


+++++++++++++++++++++++++++++++++


ناراحت نیستم اخه مامانم یادم داده اسباب بازی هامو بدم گداها باهاش بازی کنن


خوش باشی با پس مونده ی من مــــــــــــریـــــــــــــــــــــم جان       خواهر من

بیزارم از همتون که تو اوج تنهایی ولم کردین...