Overdose mikone yadet

سردرگمم شک دارم درکم کنن

Overdose mikone yadet

سردرگمم شک دارم درکم کنن

چـــند وقــتیســت چـــشمــ هــایمـــ

شبـــانــه بــه مــهمـــانــــی ِ بــاران مـــی روند!

چـــتری از نــــوازش بــرایمـــ بگـــستران!

مــــن از این بـــاران هــای گـــاه و بــی گـــاه...


بیــــزارمـــــــ!!!

!

+دلمــ پــُر است! خیلــی پـــُر!

+ و چقـــدر این روز هـــا زیاد میخواهـــمت!!!!



+ + + + + + + + + + + + +


وقتی دوعاشـق از هم جدا میشــن...

حتــی اگـــه بــازم برگردن پیش هــم...

دیگه نمیـــ ـتونن مثل قبل دوســت باشن...

چون به قلــب همدیگه زخــــم زدن...

نمیــــتونن دشمـــن همـــ ـدیگه باشن...

چون زمانی عاشــــق بودن...

تنها میتونن آشنــــا ترین غریبــــه برای همدیگه باشــن !!!

بــــــ   یـــــــــ  ز   ا   ر   مـــــــــــ


بـــــیــــــ زار


بــــــ یـــــــزار


بـــیــــز   ار...


دلـــ ـ ـ ـ ـ ـ ـ مــــــ


                      گـ ـ ـ ـ ـ ـر فـ ـ ـ ـ ـتـ ـ ـ ـ ـه



کـــاشـــــ مــیــــشـ ـ ـ ـد...

برای چشمان شنگول تو

گرگ باید بود!

اصلا من گرگ

حرف اول و آخرم یکی ست

"دوستت دارم"!

----------------------------
-----------------------------------------
-----------------
------
پنجره را ببند...

میخواهم احساس اسارت کنم

با "تو"!


----------------------
---------------------------

چه آسان

گاهی

پیدا میشوند

...

سکوت هایی که نشانه رضایت نیستند!!!

من زنی هستم آزاد!

در فطرت من حیا نهاده شده

می دانم کجا باید شرم کنم و کجا می شود رها بود

تو به من نیاموز

قانونگذار !!!


--------------
----------------------
--------------------------

چینی نازک احساس مرادست نزن !

چندشم میشود از لکه ی انگشت دروغ...

آنکه میگفت مرا میفهمد کو؟ کجا رفت؟ که...

احساس مراخوب فروخت...