Overdose mikone yadet

سردرگمم شک دارم درکم کنن

Overdose mikone yadet

سردرگمم شک دارم درکم کنن


                               اینک زمین را می‌ستاییم؛

                         زمینی که ما را در بر گرفته است.

                                  ای اََهوره‌مَزدا !

                              زنان را می­ستاییم.

                      زنانی را که از آن ِتو به شمار آیند

                 و از بهترین اَشَه برخوردارند، می‌ستاییم.

اوستا - یسنا 38 - بند1

29 بهمن ماه،روز عشق ایرانی،سپندارمذگان خجسته باد.


                       -----------------------------------------------


بی تو احساس درد دارم
شاید این همان دلتنگی باشد

تورا دیگر ندارم
شاید این بازی زندگی باشد

دل دل مــی کــردم بــبـیـنـم هر روز تـــــورا
نیستی اینجا ، نیستی در زندگیم ،دیگر نیستی!

چرا چرا چرا؟؟؟
بـی تــو شـوق زندگـی مـ ـرا تـرک کــرده اســت

تنها اشک است که بغض گلو و دلتنگی هایم رادرک کرده است

بوسه هایت را تازه می کنند قطره اشک هایم هر روز


---------------------------------------------

دلتنگـی، پیچیــده نیســت.

یک دل..

یک آسمان..
...
یــک بغــض ..

و آرزوهــای تـَـرک خـورده !

به همین ســادگـی ...!


-----------------------------------------------

بیـــــــا

کمی برای هم شعــــــر بخوانیــــم ...

مــــــن بـــــرای تـــــو بخوانم ...

و تــــــو ...

بــــــــرای او ...


-----------------------------------------------



میگفتی عوض شدی

.

..

...


شدی اونی که من میخوام

.

..

...

دروغ بود


.

..

...

خیره شدی تو چشمام

.

..

...

سراسر وجودت بغض بود و گریه

.

..

...

سراسر وجودم خشم بود و نفرت

عمق نفرت منو حس کن

سرت رو بالا نیار

نمیخوام ببینم چشمایی رو که دروغ گفت

که خیانت کرد

که بازیم داد

.

..

...

نزدیک میشی بهم نزدیک نزدیک

فاصله نفس شد

توی گوشم حرفای همیشگی میپیچه

متنفرم از خودم

ازینکه که چه بی پروا تو اغوش توام

سر روشونه هات میذارم

شونه های محکمی که پشتمو خالی کرد

پشت پا به اعتمادم زد

.

..

...

نه فراموش نمیکنم



.........................................................

تموم شد...


نمیدونم چی میخوام

از خودم

از اطرافیانم

چی میخوام که به ارامش نمیرسم

چرا هیچ کسی موندنی نیست؟

چرا همه اهنگ رفتن رو زمزمه میکنن؟

خدایا...

کدامین پل در کجای دنیا شکسته که هیچ کس به مقصد نمیرسه؟؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

خودمو گم کردم...


====================

به سرنوشت بگویید:اسباب بازی هایت بی جان نیستند

ادمند

میشکنند

ارامتر...!

-------------------------------------

سردمه...

بازم مزه ی تلخ خیانت

پیچید تو اتاقم

ذهنم تو خودش جمع شده

نمیشنوم

نمیبینم

اون تویی که با یه غریبه س؟؟

حرفات...

قولات...

چشمام تو رو با اون دید

دلم باور نمیکرد...

-------------------------------------

شکستنی رفع بلاست

                 اما دلم باور نمیکند

..............................................


گاهی اوقات معذرت خواهی غرور ادمو برنمیگردونه


============================

هر بار کودکانه دست کسی رو گرفتم

گم شدم

انقدر در من هراسی از گرفتن دست هست

که از گم شدن نیست


گفت قول بده...

گفتم : چه قولی ؟

گفت : که هر وقت یاد ِمن افتادی بخندی !

رفتی !!

همه فکر کردن دوستت نداشتم

که فقط "خندیدم" !

که همش خندیدم !!