Overdose mikone yadet

سردرگمم شک دارم درکم کنن

Overdose mikone yadet

سردرگمم شک دارم درکم کنن


اوج من حضیضی است بی تو

                          و بی تو ...

                                       شاید ...

                                                اما ...

                                                       اگر ...

                                                               آیا ...


بی تو

نتوانم خواهم ماند

و

نخواهم که توانم ماند


                              و بی تو

                    شاید ها

             اماها

      اگرها

آیاها

به هرگز بدل خواهند شد

و من هرگز بی تو نمی خندم

و من هرگز بی تو نفس نمی کشم

و من هرگز بی تو زنده نمی مانم.

نظرات 1 + ارسال نظر
arsam 10 - دی‌ماه - 1390 ساعت 04:38 ب.ظ http://www.dorod82.loxblog.com

با درود خیلی وقت هست پیدات نیست نمیای سر بزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد