Overdose mikone yadet

سردرگمم شک دارم درکم کنن

Overdose mikone yadet

سردرگمم شک دارم درکم کنن

نمیدونم چی میخوام

از خودم

از اطرافیانم

چی میخوام که به ارامش نمیرسم

چرا هیچ کسی موندنی نیست؟

چرا همه اهنگ رفتن رو زمزمه میکنن؟

خدایا...

کدامین پل در کجای دنیا شکسته که هیچ کس به مقصد نمیرسه؟؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

خودمو گم کردم...


====================

به سرنوشت بگویید:اسباب بازی هایت بی جان نیستند

ادمند

میشکنند

ارامتر...!

-------------------------------------

سردمه...

بازم مزه ی تلخ خیانت

پیچید تو اتاقم

ذهنم تو خودش جمع شده

نمیشنوم

نمیبینم

اون تویی که با یه غریبه س؟؟

حرفات...

قولات...

چشمام تو رو با اون دید

دلم باور نمیکرد...

-------------------------------------

شکستنی رفع بلاست

                 اما دلم باور نمیکند

..............................................


گاهی اوقات معذرت خواهی غرور ادمو برنمیگردونه


============================

هر بار کودکانه دست کسی رو گرفتم

گم شدم

انقدر در من هراسی از گرفتن دست هست

که از گم شدن نیست


نظرات 1 + ارسال نظر
نارون 1 - اسفند‌ماه - 1390 ساعت 09:20 ق.ظ http://adi-nadi.blogsky.com

همیشه آدما از سمتی میفتن که به خدا تکیه نکردن..
عزیزم همه خائنن....دلت و نده دست کسی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد