Overdose mikone yadet

سردرگمم شک دارم درکم کنن

Overdose mikone yadet

سردرگمم شک دارم درکم کنن

با تموم خاطرات خوب و بد

  نمیشه ساده ازت دل بکنم

    میدونم سهم من از تو حسرته

      داغ عشق تو میمونه رو تنم

        هنوزم هرجا میرم به یادتم

         مثل نبض زندگی مثل خدا

          هنوزم لحظه به لحظه قلب من

            زیر پات میشکنه اما بی صدا

             حالا که میخوای فراموشت کنم

               حالا که دیگه به من نمیرسی

                 بذار این دروغ رو باور کنم

                  داری میری تو بی کسی

                    من هنوز با خاطرات تو خوشم

                      تو هنوزم تو ذهن من مقدسی

                        اینکه تو هنوز تو رویای منی

                          واسه من قشنگ ترین رسیدنه

                           نمیخوام ساده ازت دل بکنم

                            عشق تو تموم دنیای منه


-------------------------------

خدایا

کسی که قسمت دیگریست سر راهمان قرار نده

تا شب های دلتنگیش برای ما باشد

و روزهای خوشش برای دیگران


------------------------------------------------------------

همیشه خداحافظ به معنای رفتن نیست

میگم خداحافظ 

اما تو باور نکن

جلوی راهمو بگیر...


------------------------------------------------------------------------------------------


نظرات 1 + ارسال نظر
علی 1 - اسفند‌ماه - 1390 ساعت 11:03 ب.ظ http://seeyourinside.blogsky.com

توی مراحل مختلف زندگی ، هر بار آدم یک جا ذهنش گیر میافته. اما زمان به آدم راه درست رو نشون میده. موضوع اینجاست که گاهی ادم میدونه راه درست چیه اما ....
برام جالب بود که من هم مطلبی با همین مضمون نوشتم ! خوشحال میشم نظر شما رو بدونم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد