Overdose mikone yadet

سردرگمم شک دارم درکم کنن

Overdose mikone yadet

سردرگمم شک دارم درکم کنن

روی دیوار

روی سایه ایـــــ که به جا مانده از تو

چشــــم می کشم و دهانی که بخندد

به این همه تنهایی و انتـــظار ...

این خانه بعد از تو فقـــــط دیوار استـــــ

و تکه ذغالی که خطــــ می کشد

نیامدنتـــــــــ را ...

-------------------------------------------------


چرا این گونه است؟

نمی دانم چرا این گونه است

وقتی نگاه عاشق کسی به توست


                                                    میبینی


اما دلت بسته به مهر دیگری است


                                                   بی اعتنا


می گذری و عاشقانه به کسی مینگری که دلش

پیش تو نیست

نظرات 1 + ارسال نظر
علی 18 - اسفند‌ماه - 1390 ساعت 09:29 ق.ظ http://seeyourinside.blogsky.com

مرسی مهسا جان از متنت. البته چیزی که من دارم تایپ میکنم اسمش ضجه نیست خانم :) در ضمن لازمه از نظر خوبی که برای پست قبلی من گذاشتی تشکر کنم. البته نمیدونم پاسخ من رو هم خوندی یا نه. به هر حال همین نظرات موضوع پست جدید شد و به سوالی رسید که فکر میکنم تک تک ما باهاش برخورد کردیم... خسته ام ... عاشقم ... تشنه ام ... ممنون میشم در این مورد نظرت رو بدونم. سپاس.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد