Overdose mikone yadet

سردرگمم شک دارم درکم کنن

Overdose mikone yadet

سردرگمم شک دارم درکم کنن

ای خدا دلگیرم ازت...

از همه متنفرم

حالم از همه چیز بهم میخوره

دوست دارم این همه نفرت یه جوری تخلیه شه

بوی تعفن داره خفم میکنه

به اخر خط رسیدم

به کجا پناه ببرم؟؟

دورم پره گرگه

پره لاشخور

چرا کسی کمکم نمیکنه؟

خستم

خیلی

خیلی

خسته



خـــــــــدایـــــــــــا


بسه دیگه

کم اوردم...

همینو میخوای؟

تمومش کن

چرا همیشه امتحانت مال منه رحمتت مال یکی دیگه؟؟

من فراموشت نکرده بودم

ولی حالا وضعم فرقی نکرده

ازت دلخورم

منو به یاد بیار

نظرات 3 + ارسال نظر
سیاوش 26 - اسفند‌ماه - 1390 ساعت 10:58 ق.ظ http://seavash0091.blogfa.com/

سلام ای غروب غریبانه ی دل

سلام ای طلوع سحرگاه رفتن

سلام ای غم لحظه های جدایی

خداحافظ ای شعر شب های روشن

خداحافظ ای قصه ی عاشقانه

خداحافظ ای آبی روشن عشق

خداحافظ ای عطر شعر شبانه

خداحافظ ای همنشین همیشه

خداحافظ ای داغ بر دل نشسته

تو تنها نمی مانی ای مانده بی من

تو را می سپارم به دل های خسته

تو را می سپارم به مینای مهتاب

تو را می سپارم به دامان دریا

اگر شب نشینم اگر شب شکسته

تو را می سپارم به رویای فردا

به شب می سپارم تو را تا نسوزد

به دل می سپارم تو را تا نمیرد

اگر چشمه واژه از غم نخشکد

اگر روزگار این صدا را نگیرد

خداحافظ ای برگ و بار دل من

خداحافظ ای سایه سار همیشه

اگر سبز رفتی اگر زرد ماندم

خداحافظ ای نوبهار همیشه

مهسا 26 - اسفند‌ماه - 1390 ساعت 04:12 ب.ظ

گا رفتن رو تمام کن زندگی... تو خیلی وقت است که معنایت را ازدست داده ای!!!!

پوچ 15 - شهریور‌ماه - 1393 ساعت 04:06 ب.ظ

خدا نیست..به همین سادگی.. این اسم مضحک رو از لحظه هات حذف کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد