Overdose mikone yadet

سردرگمم شک دارم درکم کنن

Overdose mikone yadet

سردرگمم شک دارم درکم کنن


بعضی وقتا هست که دوس داری یکی کنارت باشه ...

محکم بغلت کنه...

بذاره اشک بریزی راحت بشی...

بعد آروم تو گوشت بگه :

دیوونه من که باهاتم و هیچ وقت تنهات نمیزارم.........


------------------------------------------------------
یه حیوون دست از سرم برنمیداره
.
..
...
....
.....
کلافم...عصبیم
-------------------------------------------------------
عجب عیدیه امسال
نه چیزی نخریدم
نه کاری کردم
میخوام زمان متوقف شه
ومن
توی مرداب زندگی بمیرم

نظرات 1 + ارسال نظر
مهسا 26 - اسفند‌ماه - 1390 ساعت 04:11 ب.ظ

الان من تو اتاقمم.... تمام وسیلمو ریختم بهم ... تمام اتاقم پره از خورده کاغذ...
تمام لازم ارایشم پخش فرشه!
در کمدم باز و لباسا مو پرت کردم رو هوا.... مهسا


دارم عرررررررررررررررررررررر میزنم .......

کاش همین الان بمیرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد