Overdose mikone yadet

سردرگمم شک دارم درکم کنن

Overdose mikone yadet

سردرگمم شک دارم درکم کنن

...

از من س ..ک ..س می خواهی

اما آیا دوستم داری ؟

هنوز حتی دوستت دارم بر لبانت جاری نشده از لمس تن من سخن میگویی ؟
به هستیم سوگند

لمس که می شویم سه بخش می شویم در ذهن همه .. فا...ح ...شه .. ..

این منحصر به دخترها نیست؛ فرقی نمی کند زن باشی یا مرد؛ همین که تن دادی و دل ندادی: . . . 

فا ....ح .....شه ای...!


--------------------------------------------------


مردانگیت را لای پاهایت جستجو نکن !
مردانگیت را در جنس نگاهت....
لای انگشتانت....
در نوع بیانت ...
آنجا که صداقت را دفن کردی جستجو کن....
وگرنه همگی به تماشای یابوها مینشستیم که چقدر مردانگی دارند ...!!!!

------------------------------------------------------------------------------------
نظرات 3 + ارسال نظر
Nima 28 - اسفند‌ماه - 1390 ساعت 05:30 ب.ظ http://Nimacruise.blogsky.com

متن زیبا و تاثیر گذاری بود ...
جدی میگم.
تا الان همچین مطلبی روی من انقد تاثیر نذاشته بود.
قلم زیبایی دارین.

سیاوش 28 - اسفند‌ماه - 1390 ساعت 09:38 ب.ظ http://seavash0091.blogfa.com/

گر حـور و مَلــــک عـرش رلیخاه بیـاری گـر جـــام جــم و فـرش سـلیمـــان بیاری

درمـــان نــکـنــــد ایــن خــون جگــر را گر ز فـــــلـک نــــجـمــه رخشـــان بیاری

مـگوی دانی ز محبّـت دانـم کـه ندانی گر ببـاری بــر گـل و شـاهــد عیــان بیاری

جای کفت پاک نگردد حـک شده بر گِل گر قربـانی شوی جمله دو دستـان بیاری

سـاقیـا ایـن بار مستی نـدهـد جـامــت گر چــه مــی از انـگــور کـــاشــان بیاری

این دل چـه بگوید شکوه هـا جـاریست گر بــدمــد صبـح خورشـیـد تــابــان بیاری

عهدی که شــکست باز خواهم ببست گر کـیـنـه فـرامــوش بـــاز ایـمـــان بیاری

مـن هـم خطـا بودم ، انسـانیـم و جـایز گر سـختــم و مـغــرور تــو آســـان بیاری

مهتاب 7 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 03:07 ب.ظ http://moonlight-m.blogsky.com

همین که تن دادی و دل ندادی: . . .

فا ....ح .....شه ای...!

فوق العاده بود .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد