Overdose mikone yadet

سردرگمم شک دارم درکم کنن

Overdose mikone yadet

سردرگمم شک دارم درکم کنن

مقدّس تـرین جـای ِ دنیــاست

اتـاق ِ تنــهایی هـایـم !
وقـــتی ،
بـا نیـّـت ِ تــو
خـــلوت میکـــنم ...!
میدانم ؛
دیگر برای من نیستی !
اما ....

دلی که تنگ باشد این حرفها را نمیفهمد 



===============================


دیــــــــــروز:

همه انرژیمو جمع میکنم!
شماررو میگیرم!
حرفی که میخوام بگم و هزار بار با خودم تکـــــــــــــــرار میکنم!
شدم عینِ دخترایٍ 14 ساله
یه لحظه از خودمُ کارَم بدم اومد!
توجه نمیکنم!
........۰۹

دَســـــــــــــــتگاهِ مُشـــــــــــتَرَکِ مورد نظر خاموش می باشد!
وا رفتم!
یعنی چی؟ یعنی اشتباه دیدم شماررو؟
وای چه قدر حرص خوردم!

لــــ ــــــــ ـــــــــ ـعـ ـنـ ـتـ ـی
شاید حِکمَتی داشته!!!


---------------------------------------------------

فکر تنم را ازذهنت بیرون کن
حتی لحظه ای...
حال اگر مردی بگو
باز هم دوستم داری؟

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 15 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 01:59 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد