Overdose mikone yadet

سردرگمم شک دارم درکم کنن

Overdose mikone yadet

سردرگمم شک دارم درکم کنن

باور نمیکنم

باز هم خیانت...

تو دیگه چرا؟؟؟

تو که جای خواهر رو برام پر کردی

تویی که بهت اعتماد داشتم تو دیگه چرا؟؟؟

ای خدا حسادت تا کجا؟؟؟


+++++++++++++++++++++++++++++++++


پس مونده ی من مال تو


+++++++++++++++++++++++++++++++++


استفراغ کرده بودم اون دوستی و خاطراتشو    مال خودت     بخور       نوش جونت


+++++++++++++++++++++++++++++++++


ناراحت نیستم اخه مامانم یادم داده اسباب بازی هامو بدم گداها باهاش بازی کنن


خوش باشی با پس مونده ی من مــــــــــــریـــــــــــــــــــــم جان       خواهر من

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 26 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 01:18 ب.ظ

چی بگم ازین آدمای به ظاهر دوست...
خودت و اذیت نکن...
کسی که به درد تو نخورد به درد یکی مث خودش میخوره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد