Overdose mikone yadet

سردرگمم شک دارم درکم کنن

Overdose mikone yadet

سردرگمم شک دارم درکم کنن

دیشب با دوستم رفته بودم رستوان.... 

روبروی تخت ما یه دختر و پسر نشسته بودن که پسره رو به تخت ما بود

، معلوم بود با هم دوست هستند،

اتفاقی چشمم به چشمه پسره افتاد....

قشنگ معلوم بود دختره عاشقه پسرست،

پسره شروع کرد به دید زدن من ،

سرمو انداختم پایین....

دفعه بعدی تحریک شدم با نگاه بازی کردیم.

یه کاغذ برداشتمو به پسره علامت دادم

با نگاهش قبول کرد،

بلند شدن ،

دختره جلو رفت پسره به تخت ما رسید

دستشو دراز کرد کاغذ رو گرفت،

براش نوشته بودم .....

 خــــیـــــلـــــی پــــــستـــــــی...


-----------------------------------------------------------------------


 اعتماد  و  انسانیت ببین کتابا سرگردون شدن...

نظرات 1 + ارسال نظر
مهتاب 9 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 02:41 ب.ظ http://moonlight-m.blogsky.com

:|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد