Overdose mikone yadet

سردرگمم شک دارم درکم کنن

Overdose mikone yadet

سردرگمم شک دارم درکم کنن

وقتی...!!!

.

تمام

بدنم...!!!

.

درد

میکند...!!!

.

از دلتنگی...!!!

.

کجاست...؟؟؟

.

مخدر

نگاهت...!!!


-----------------------------------------

دلـــــــم تــــــنــــــگ شـــــــــده
برای عکس هایی که پاره کردم و سوزانـدمشان...
برای دفتر خاطراتم که مدتهاست دیگر چیزی در آن نمی نویسم...
حـتـی برای آدمهای حسودی که دورو برم می چرخیدند و خـیـلـی دیـــرشناختمشان...!
برای بـی خـیـالــی و آرامشی که مدتهاست که دیگر ندارمش...
خنده هایی که دارم فراموششان می کنم...
و برای خودم که حالا دیگـر خیلی عوض شده ام!

نظرات 2 + ارسال نظر
مهتاب 10 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 11:21 ب.ظ http://moonlight-m.blogsky.com

حتی خیال بودنت هم مثل آرام بخش است ...

تو را به وجودم میخوانم ، آشفتگی هایم را عجیب آرام می کنی ...

mmadalbo 21 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 03:05 ب.ظ http://nemidanam.blogsky.com

مخدر نگاهت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد