Overdose mikone yadet

سردرگمم شک دارم درکم کنن

Overdose mikone yadet

سردرگمم شک دارم درکم کنن

چرا وقتی تمام عاشقانه هامون تو یادمه باید اس ام اس عاشقانه ی هوسناک س.ک.س ی که ماله دختر دیگه ایه واسه من اشتباهی بفرستی؟!!

دلم شکسته

بدجور

هیچ اشکی

هیچ اغوشی

هیچ دوستی

هیچ پناهگاهی

هیچ چیز این دنیای لعنتی

ارومم نمیکنه


.

....

.....

.......

...........

...............

..................

................

............

........

....

.


درد دارد !
وقــتـی می رود ..
و هـمه می گــویـند : دوستـت نــداشـت ...

و تــو نمـی تــوانـی بـه هـمه ثــابـت کــنی
که هــرشـب
بــا عـاشـقانـه هــایـش خـــوابت می کـــرد !!


////////////////////////////////////////////////


دیگه ناراحت نیستم وقتی با کَس دیگری می بینمت!!!
چون تو؛ پَس مانده ی منی ....!

نظرات 3 + ارسال نظر
مهتاب 11 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 04:11 ب.ظ http://moonlight-m.blogsky.com

درد دارد !
وقــتـی می رود ..
و هـمه می گــویـند : دوستـت نــداشـت ...

و تــو نمـی تــوانـی بـه هـمه ثــابـت کــنی
که هــرشـب
بــا عـاشـقانـه هــایـش خـــوابت می کـــرد !!
---------------
از یک جایی در زندگی دیگه باور دروغ بودن عشق کار سختی نیست ...وقتی کسی که همه وجودت باورش کرده به سادگی میره ...

طلا 12 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 03:45 ب.ظ http://par-parwaz.blogfa.com

چه زیبا و دلنشین مثل همیشه خوش باشی

فکر کنم ادرس وبتو اشتباه گذاشتی باز نمیشه
-----------------
توی بلاگفا نمیتونم نظر بذارم نمیدونم چرا
اینجا نظر میذارم

شوهر جان 12 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 04:32 ب.ظ http://pws.blogsky.com

خویشتن دار باش....
سعی کن مرد باشی ، مثل من ، مثل بقیه ، مثل بقیه زنها...
اسفنج وار... مثل تودار...خیس...


آپم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد