Overdose mikone yadet

سردرگمم شک دارم درکم کنن

Overdose mikone yadet

سردرگمم شک دارم درکم کنن

من زنم...

و به همان اندازه از هوا سهم میبرم که ریه های تو!

درد اور است که من ازاد نباشم تا تو به گناه نیوفتی

قوس های بدنم بیشتر از افکارم به چشمهایت می ایند

تاسف بار است که باید لباسهایم را به میزان ایمان تو تنظیم کنم.

(سیمین دانشور)

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین 21 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 02:51 ب.ظ http://karevan20.blogsky.com/

با سلام شما برنده مشهد مقدس با اقساط 5 ماه شدید به سایت کاروان هئیت آوارگان یوسف زهرا مراجعه فرماییدعزیزانی که توسط وبلاگ برنده شدن درصورت تمایل میتوانند مشخصات خود یا یک پیام به سامانه30006385 ارسال فرماییندجهت ثبت نام یا تحویل جایزه لطفا به دوستان رفیقان نیز اطلاع دهید
در صورت امکان لطفا لینک کنید وخبر بدین لینکتون کنم

mmadalbo 21 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 02:59 ب.ظ http://nemidanam.blogsky.com

بهتره بهش فک نکنین چون جز عقب افتادن هیچی به آدم اضافه نمیشه
البته کامل همشو نباید قبول کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد