Overdose mikone yadet

سردرگمم شک دارم درکم کنن

Overdose mikone yadet

سردرگمم شک دارم درکم کنن

برای چشمان شنگول تو

گرگ باید بود!

اصلا من گرگ

حرف اول و آخرم یکی ست

"دوستت دارم"!

----------------------------
-----------------------------------------
-----------------
------
پنجره را ببند...

میخواهم احساس اسارت کنم

با "تو"!


----------------------
---------------------------

چه آسان

گاهی

پیدا میشوند

...

سکوت هایی که نشانه رضایت نیستند!!!
نظرات 2 + ارسال نظر
سام 13 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 03:51 ب.ظ http://havayetora.blogsky.com/

حرف اولو آخر من هم یکیست زیبا نوشته ای
رنگها و فونتها تو بلاگت خیلی ملایمو خوبن ... رنگه زرد تو سیاه خیلی خشنگ نشسته ها
و اینو هم قشنگ گفتی (وح خداست که در من دمیده و احساس نام گرفته.
ارزان نمى فروشمش
)

دوست داشتی به من هم سر بزن

رسوای دل 20 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 07:12 ب.ظ http://rosvayedel.mihanblog.com/

سلام
از وبلاگتون خوشم اومد. لینک کردم. خوشحال میشم وبلاگ من رو هم لینک کنید.
به وبلاگم سر بزن. شاید خوشت اومد :)
موفق باشید :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد