Overdose mikone yadet

سردرگمم شک دارم درکم کنن

Overdose mikone yadet

سردرگمم شک دارم درکم کنن

ایا کفر...؟؟

نـــ یـــــ ســــ تــــ یــــــ


نـــــــــــــــــ ســـــــــــــــــــــــــ تـــــــــــــــــــــ یـــــــــــــــــــــــــ


اگــــــهــــــ بــــــودیـــــــــــــــــــــ


جـــــــوابـــــــ مــــــیــــــــدادیـــــــــــــــ


مـــیـــــگــــــنــــــ     رحــــیــــــمــــــیـــــــــ


مـــــــیــــــگـــــــــیــــــــــــــــــ   تـــــــــــــــوبــــــــــــــــــهــــــ   کـــــــــــــــنــــــــــــــــــــــــ


توبه کردم فقط بگو حواست بود؟؟؟شنیدی؟؟؟


حواست به از ما بهترون بود مگه نه؟؟


گناهای منو میبینی و توبه های بنده هاتو؟؟؟


کجای زندگیم خودتو بمن نشون دادی؟که حالا اگه بگم نیستی کفر گفتم؟؟؟


توبه کردم...نگه داشتی ابرومو؟؟؟


چه فرقی داره با تو باشم یا شیطون؟؟


جواب بده یکی اینجاس


میگن تو افریدیش


پس چرا ولش کردی میون این همه گرگ؟؟


یه نیم نگاه چقدر وقتتو میگیره؟؟



نظرات 2 + ارسال نظر
تینا 13 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 04:25 ب.ظ http://darone-man.blogsky.com

انگار فک میکنه با چشمایِ بسته قشنگ تره . . .

Ni mA 14 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 08:28 ق.ظ http://darkknight.blogsky.com

ShaYad KhAbeSH mIAD

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد