Overdose mikone yadet

سردرگمم شک دارم درکم کنن

Overdose mikone yadet

سردرگمم شک دارم درکم کنن


حالـــــــا حرفـــــــهایمان بمـــــــاند برای بعد !

دلخوری هـــــــامـــــــان ,

دلـــــــتنگی هـــــــامـــــــان ,

و تمـــــــام اشکـــــــهای مـن ...

با او چـــــــگونـــــــه میگـــــــذرد

کــــــه با مـن نمی گذشت ...................?


------

---------

-------------

--------------------


✔این روزهـا براے خودم چاے دم مے ڪنـم (!)
✔ گل مے گیـرم
✔ و با خودم سر هر میـز ڪـافه قـرار میگذارم ×
✔ روزهاے آخر با من بودن است (!)
✔ بـاید هـوایم را داشتـه بـاشم /.
✔ تا درسـت سقـوط کنم.
✔ قـرار است از چـشمان خـدا بـیفـتم /
✔ خـدایـے ڪہ هـمیـشه تا به من رسید
✔ خـودش را بـه آن راهـے زد ڪـہ مـرا در آن راه نـمے دادند ×
✔ بـایـد درست سقـوط ڪـنـم
✔ مـیـان نـداری هـایـم (!)
✔ تا هـیـچ ڪـس بـه دارایـے هاے او شڪـ نـڪـنـد/.
√ خـُدایـــآ دلگـیـر نـشو از مـטּ ولـﮯ تـﮧ نـآمـردیـــﮧ دُنـیـآﭞ


نظرات 3 + ارسال نظر
نارون 30 - آبان‌ماه - 1391 ساعت 09:06 ب.ظ http://adi-nadi.blogsky.com

سلام مهسا جونم....حالت خوبه...چه خبرا؟ هنوزم که غمگین مینویسی......بیا یه کم بگو این مدت نبودم چیا شده

حیران 10 - آذر‌ماه - 1391 ساعت 02:49 ب.ظ http://Www.proudgirls.blogfa.com

بغض میکنم وگاهی میشکنم!اماهرگز
وهرگزازپانمی افتم!
تاکورشوددنیا!

سحر 25 - آذر‌ماه - 1391 ساعت 01:55 ب.ظ

سلام مهسا جان وبلاگ قشنگی داری اما دل قشنگت چرا اینقدر گرفته است ؟ چرا از خودت نمینویسی تا خالی بشی بدون رودرواسی فحش بده ،نفرین کن ،خواهش کن بگذار خالی شی زندگی اونقدرهاهم سخت نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد